Lukijat

perjantai 4. tammikuuta 2013

Visailua + Panfun synttärit!

Moikkeliskoikkelis!
En mä oo yhtään tajunnut, että Panfulla on jo syntymäpäivä mennyt.  Olittekos te jo juhlimassa? Mä en oo vielä ehtinyt, mutta kaipa mä vielä ehdin. Ei tuu mieleen enempää tosta aiheesta..
Kamaria on järkännyt pienen, tai aika ison tietovisan. Palkinona kolmen kuukauden kultajäsenyys. Mä osallistuin, vaikken halua voittaa. Koska oon jo kulttis. Onnea teille!
Pitäis tässä varmaan jotakin ulkoasua suunnitella. Joulu ja uusvuos meni jo, etten ihan hirveän kauan jaksa tota tonttua katsellla.
Äh, mikäs tässä nyt on kun ei ajatus luista. Oon kertonut kaiken niin lyhyesti ja pikaisesti. Ei kai tässä nyt jokaisesta sanasta erikseen pitäis selostaa. Mut...
Ehkä oottelen taas pari päivää että olis jotain aihetta kirjoittaa.
Siihen mennessä,

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit :) Muista, ei kiroilua tai kiusaamista!