Lukijat

keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Kuulumisia =)

Moikka!

Mä oon tässä vähän mietiskellyt :/ Ajattelin jotain pientä remppaa mun blogiin. Pientä muutosta ulkoasuun ja kirjotustyyliin. Sellainen ns. uusi alku. Haluaisin jotenkin parantaa blogiani. Ehdotelkaa jotain, jos vain tulee mieleen. (En loukkaannu ;D).
Mutta suurinpana uutisena on, että aion liittyä Panfun videontekijöihin.  Olen nyt tekemässä musiikkivideota, jonka valmistumiseen voi mennä aikaa. Ainakin kun joudun kuvaamaan sen ruutukaappaamalla, kun ei HyperCam mulla toimi. Kiitos kuitenkin KataOmgelle kun olet auttanut mua =)
Musiikkina on...


En oo varma, mitä te tykkäätte siitä. Muhun se ainakin iski 8)

Huomasitte varmaan jo uuden sivun: tilaukset&kopioitavat kuvat  ?  En ole sitten mikään paras kuvien näpertelijä, mutta kyllä mä jotain aina aikaseks saan. Laittakaa rohkeesti vaan toiveita sinne. Mut jos ei toiveita tuu, niin kai mä sitten poistan sen =/ Toivottavasti ei sitä tarvitse tehdä. Lisäksi ajattelin perustaa vieras- tai ystäväkirjan. Mietin veilä kumman, jos kumpaakaan.

Ja kiitos kaikille ihanille 9 lukijalle. Ilman teitä en varmaan jaksais hirveesti täällä yksin postailla, kun oon aika vasta-alkaja. Oon kuitenkin tosi tyytyväinen mun lukijoihin. Kiitos
Mutta kommentteja ei ole viime aikoina näkynyt ?  En sillä, että pitäisi, mutta olin kuitenkin aika pettynyt ystävänpäiväkorttien nimien määrään =I Toisaalta ilmoittautuminen oli aika myöhään ilmoitettu. Ensi vuonna sitten ehkä lisää.

Vielä näistä blogeista mun piti ilmoittaa teille:
Tätä blogia kirjoittaa Tuuliangel joka on toiminut bloggarina viime marraskuun lopulta lähtien: 
http://tuuliangel.blogit.fi/

Ja tässä on blogi jota minä koirani Essin kanssa kirjoitan:
http://essintassunjalkia.blogspot.fi/
Se on ihan uus joten älkää välittäkö kun olen postaillut vasta pari kertaa =DMut olis kiva jos kertoisitte siitä vaikka teidän koirafani-kavereille.

..............................................................................................

Lauantaina varmaan tulen postailemaan siitä viikkotehtävästä jms kun nyt en ole tällä viikolla Panfussa käynyt.

Lauantaihin,

-Molly19

2 kommenttia:

  1. Moi! Oon Emilia85 (panfussa) vaikka tossa ylhäällä lukeekin manga fani. Jätin kommentin (haluun olla vaan kiva)mutta joidenkin ongelmien takia en pysty liittymään lukijaksesi. Liityn sitten kun ongelmat on selvitetty.

    terkuin:Emilia85

    VastaaPoista
  2. Moi Emilia. Kiitos kommentistasi. Toivottavasti ongelma selviää, on kiva saada uusia lukijoita <3

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit :) Muista, ei kiroilua tai kiusaamista!