Lukijat

tiistai 21. toukokuuta 2013

Huhuu?

LUE, JOS MILLÄÄN VIITSISIT.

Moikka kaikki, tai no, eihän siellä varmaan ketään enää ole...

Olin innoissani kymmenestä lukijasta, mutta nyt tuntuu, että lukijoita olisi vain kaksi. Ainakin Karla ja Inkkuli, koska he olivat laittaneet kommentit. Kiitos Ja postausten alapuolelle on ilmestynyt lähiaikoina vain kaksi Luin-raksia.
Olen itsekin toiminut tyhmästi, kun postauksia ei ole näkyillyt. Panfustakin olen kirjoitellut vain vähän, tämäkään ei liity millään tavalla Panfuun, paitsi onhan tämä Panfublogi.
Tämä johtuu siitä, kun innostus ei ole riittänyt. Ei Panfuun, eikä edes blogiin. Kukaan ei tunnu enää lukevan Panfublogiani, joten eipä minulla ole ollut mitään iloa käydä Panfussakaan.

Miksi juuri minä? Miksi juuri minulla epäonnistuu kaikki blogin sunmuut? MIKSI? Tämä blogi ei ole mitenkään älyttömän suosittu, minun virtuaalikennelini ei ole suosittu ja koirani blogi ei TODELLAKAAN ole suosittu. Siellä ei ole yhtään lukijaa, eikä kennelissäni ole yhtäkään hoitajaa.

Mikä minussa on?

Juuri sen takia tein tuon kampanjan, että saisin tietää mikä blogistani tekisi paremman.
Mutta kommentteja ilmestyikin vain kaksi. Mutta kiitän vielä kerran teitä, Karla ja Inkkuli :')
Tuntuu siltä, että blogini olisi vain ilmaa teille. Näin myös varmasti on. Jos niitä kommentteja ei ilmesty ollenkaan, eikä Luin-rakseja, niin kai tämän blogin tarina oli sitten tässä ;(

Kukaan ei ole laittanut tilauksia. Mutta tiedän, että kuvani ovat karseita. Mutta edes kannatuksen vuoksi? Eikä PPP-liitossakaan ole kuin 4 pandaa liittyneenä, kiitos heille <3

Olkaa ihania ihmiset pandat, ja tehkää jotain! Laittakaa kommentti, että olette tietoisia blogistani, laittakaa Luin-raksi, antakaa kuulua itsestänne!

Olen ihan tosissani loppaamisen suhteen.
Joten jos ette halua loppaavani - joka on kyllä todella epätodennäköistä - LAITTAKAA KOMMENTTI mielellään TÄNNE!
Kiitos kaikille, jotka jaksoivat tämän kamalan, tylsän ja surullisen postauksen lukea. Olette rakkaita, vaikka minä en tunnu teille olevan.

Anteeksi, että säälin itseäni. Mutta tältä minusta ihan oikeasti tuntuu.


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit :) Muista, ei kiroilua tai kiusaamista!