Lukijat

sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Ei tästä tullutkaan mitään :(

Heido!
Ei niistä halloween suunnitelmista yhtään mitään tullut. Mä missasin Panfunkin bileet. Syypäänä oli nettiyhteys! No joo.. Ensi vuonna sitten. Mulla ei muutenkaan ole yhtään kokemusta tälläsistä bileiden järkkäyksestä. Sitten se ylis... Mun piti laittaa se, mutta se ei tallentunut. Ja ihan heti mä jaksankin uuden tehdä. Mutta mulla on jo idea. Miten olisi karkki-teema? Taidan aloitta yliksen työstämisen heti huomenna tai kenties jo tänään ;)
Ja huomio kaikki kokeneemmat bloggarit! Mulla on ongelma. Kun yritän lisätä sivut-gadgetin, siinä lukee, että lisätty aiemmin, vaikkei sitä näkyile missään. HELP ME!
Tästä tuli nyt skidi ja sekava  postaus mutta LUPAAN kirjoittaa Panfu-kuulumisia pian. Ajattelin nyt vaan kertoa, ettei mistään tullut mitään );
Surullinen
Molly19

2 kommenttia:

Kiitos kun kommentoit :) Muista, ei kiroilua tai kiusaamista!