Lukijat

sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Halloota!

Morjensta!

Nyt se viikko sitten on kohta ohi. Aika kuluu niin nopeasti, ettei sitä huomaa. Leivoimme juuri äitini kanssa mokkapaloja, aamulla (klo 9-12) olin treeneissä ja koulutinpas sitten koiraamme Essiä. Opeteltiin uusi temppu: ylävitonen! Essi oppi sen nopeasti. Osasihan se jo tassunkin, joten se helpotti asiaa. Tällälailla päivä sitten on hurahtanut, ja niin koko viikko. En oo varma, jaksaisko sitä kouluun mennä... Onneks on kybän aamu. Ja onhan siellä sitten aina loppujen lopuksi kivaa, kun näkee kavereita ja oppii kaikkea uutta. Mutta onneksi muistin blogin, tai no, kyllähän mä muistin sen. Mutta meinasi jäädä kirjoittamatta kun kello käy, kello käy... Eihän sitä vielä myöhä mutta kohta seitsemän. Pitäisi aloittaa iltatoimet puoleen mennessä. Mutta aikaahan tässä on ja olen kuitenkin aika nopsakka kirjoittelija, ettei siitä mitään huolta.
Mutta mitäs teille kuuluu? Mulle kuuluu (kuten huomaatte) tosi mukavaa. Oletteko hiihtänyt, lasketellut, luistellut tai pulkkaillut? Minä olen kaikkea, paitsi laskettelemista. Perheemme ei laskettele, enkä ole oikein varma pidänkö siitä. Mutta talvikysely on tuossa sivussa, kertokaa sen avulla sitten miten hurisee. Ulkoasukin pitäisi muuttaa, mutten ole varma kuinka se onnistuu. Koneeni on välillä seko Bloggerin muokkausohjelmassa. Joten älkää ihmetelkö jos jouluylis on ja pysyy x) Kokeilen yrittää poistaa sen ja muuttaa punaiset siniseksi. Mutta saa nähdä miten onnistuu.
Kertokaa ihmeessä kuulumisiani. yritän kehittää PPP-liitolle jotain tapahtumaa tai kampanjaa. Kurkatkaapas ainakin jossain vaiheessa :)
-Molly19

Ps. Samalla jos kirjotatte kommenttia, olis kiva jos kertoisitte mitä Panfussa tapahtuu.
En, kattokaas, oo ajan tasalla Panfun suhteen...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit :) Muista, ei kiroilua tai kiusaamista!