Lukijat

torstai 14. helmikuuta 2013

Happy Valentines Day!

Moi!
Tänään se sitten on: ystävänpäivä. Mä annoin ja sainkin paljon kortteja, mitäs te? Yksi asia mua vain ärsytti. Mulla ja mun besulla tuli just tänään pieni riita, joka johtu vaan väärin käsityksistä :(  Mut koti matkalla sovittiin ja selvitettiin ja halattiin :) Sitähän se ystävyys on, joskus ehkä pikkuriitoja, mutta sitten kaikkea kivaa; sovintoja, halauksia, sanoja ja tekoja ♥
Mutta itse mun korttinen.... Siihen ei sitten paljoakaan nimiä saatu kasaan. Mut oon kuiteski tyytyväinen. Kiitos teille ihanat pandat, jotka halusitte nimenne korttiin !  Tässä se nyt sitte on, tyttydydyy:


Klikatkaa suuremmaks :)












Kiitti kaikille ihan älyttömästi. Ja

Hyvää ystävänpäivää ihan kaikille!

♥: Molly19

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit :) Muista, ei kiroilua tai kiusaamista!