Lukijat

tiistai 16. lokakuuta 2012

Kirje

Terve!
Ella on saanut kirjeen sedältään:

Aloha, rakas Ella!
Tulin juuri takaisin Havaijilta, siellä oli muutama todella kaunis ranta ja mukavia ihmisiä. Olin siellä pari kuukautta, ja se oli kyllä hienoa aikaa!

Seuraava työtehtäväni on Englannissa: kuningatar pyysi minua tekemään hienostuneita skottityylisiä vaatteita hänen koirilleen! Etkö usko? Katsopa tätä kuvaa, jonka laitoin kirjeen mukaan. Minä en myy siis enää pelkästään Bolly-huonekaluja, vaan myös vaatteita eläimille.

Viime vuonna olin Kiinassa, ja möin keisarin flamingoille seisomavessanpyttyjä -se oli aika hullunkurinen juttu.

Mutta nyt ota tuolistasi kiinni, Ella hyvä. Sen jälkeen kun olen käynyt Englannissa, tulen Panfuun! Kuinka nopeasti aika rientääkään…siitä on jo neljä vuotta, kun olen nähnyt sinut viimeksi. Aivan liian kauan! Mut tiedäthän, kaupparatsun on oltava aina liikkeellä. Minä luulen, että olen siellä jahtini kanssa joskus viikon keskivaiheilla. Aion ankkuroida purteni satamaan, ja olen tosi iloinen nähdessäni sinut ja muut Panda-asukit!

Aloha!
(Havaijilla sanotaan niin sekä tavatessa että hyvästellessä)


Setäsi Hans-Peter

Setää vain ei ole näkynyt missään eikä ilmoituksia häneltä ole tullut. Ella on aika huolissaan, mutta Max onneksi lohduttaa :)

Kertokaa mielipiteenne, onko mielestänne liian aikaista vaihtaa halloween ylis? En itse ole ihan varma. 

-Molly19
Ps. Toi kuva on otettu silloin, kun oli se puutehtävä, jolloin en ollut kulttis ;)

2 kommenttia:

  1. Hei Molly! Voisitko liittyä Panfu-blogini lukijaksi? Osoite on http://karlapanda.fi.
    -Karla

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit :) Muista, ei kiroilua tai kiusaamista!